  • Data: 2003-01-24 11:26:23
    Temat: skutki wprowadzenia PKWiU
    Od: "miki" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupę
    szukałem na goglach, ale nic nie znalazłem.
    Jak można poprawić zaistniałą sytuację :
    po wejściu PKWiU producent przekazał informację, że stawka VAT na jego wyrób
    wynosi nadal 7 %, i tak był sprzedawany m.in. przez kasę fiskalną, po
    tygodniu okazało się jednak, że ten wyrób nie występuje w nowym załączniku
    na 7 % i jest 22 % - jak można skorygować ten błąd - trzeba zwrócić towar (i
    jeszcze raz sprzedać z dobrą stawką) na kasę ale jak - nie ma oryginałów
    paragonów (protokół).
    dziękuję z góry za próby pomocy
    Michał