  • 1. Data: 2003-07-09 15:14:10
    Temat: stowarzyszenie - prowadzenie księgowości
    Od: "Grabor" <G...@p...onet.pl>

    Witam !
    Serdecznie wszystkich grupowiczów pozdrawiam.
    Zwracam się z prośbą o informację na niżej podany temat :
    Stowarzyszenie jest obowiązanie prowadzić pełną księgowość i nie ma
    zatrudnionej osoby do prowadzenia księgowości.
    Czy w takim wypadku musi koniecznie korzystać z usług biura rachunkowego?
    Czy prezez bądź jego z-ca lub członek stowarzyszenia (wszyscy bez
    odpowiednich uprawnień do świadczenia usług księgowych) mogą samodzielnie tę
    księgowość prowadzić? Zastanawiam się nad przyjęciem propozycji
    uczestniczenia w stowarzyszeniu jako członek w zamian za prowadzenie
    księgowości (temat nie jest mi obcy, naście lat pracuję jako księgowa) tyle
    że też nie mam uprawnień.
    Z góry dziękuję za wszelkie informację. Pozdrawiam
    Grabor

  • 2. Data: 2003-07-15 13:39:08
    Temat: Re: stowarzyszenie - prowadzenie księgowości
    Od: "Andrzej Bereźnicki" <j...@p...bg.univ.gda.pl>

    Użytkownik "Grabor" <G...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    tyle
    > że też nie mam uprawnień.
    > Z góry dziękuję za wszelkie informację. Pozdrawiam

    dzień dobry,
    mam podobny problem, wiec prosze o wskazówki
    dzieki

    jedrek