  • 1. Data: 2002-07-01 14:30:33
    Temat: tak sie zastanawiam - ZUS przychodem?
    Od: "Małgorzatka\(+\)" <m...@i...pl>

    Jestem osoba wspolpracujaca w DG. Place za siebie pelne skladki (rozliczamy
    je normalnie co miesiac w PIT-5). Chodzi o to ze w czerwcu bylam chora i
    wlasnie dostalam z ZUS chorobowe. Czy to jest przychod firmy?? Rozliczam to
    gdzies??
    Dzieki za rady, bo mam chyba jakies zacmienie :)
    Malgorzatka

  • 2. Data: 2002-07-01 14:48:54
    Temat: Re: tak sie zastanawiam - ZUS przychodem?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Małgorzatka(+)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzies??
    > Dzieki za rady, bo mam chyba jakies zacmienie :)
    ---------------------------------------
    Dostaniesz z ZUS informacje o wypłaconym chorobowym i rozliczasz to dopiero
    w rozliczeniu roczym.
    Poza tym to z tego co otrzymujesz jest już pobrany podatek.Oczywiście w tym
    czasie( lub wcześniej) co dostałaś chorobowe to nie płaciłaś składek do ZUS
    i też ich nie odliczałaś w PIT -5.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-07-01 15:06:35
    Od: "Małgorzatka\(+\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" napisał w wiadomości
> [...]
    tym
    > czasie( lub wcześniej) co dostałaś chorobowe to nie płaciłaś składek do

    Oczywiscie za czas choroby nie placilam skladek. Zastanawialam sie tylko co
    zrobic z tym chorobowym "przychodem". Teraz juz wiem: czekac na rozliczenie
    z ZUS :)
    Dzieki BARDZO za informacje.
    Małgorzatka