  • 1. Data: 2003-01-27 17:29:11
    Temat: zdrowotne raz jeszcze
    Od: "HELMUT" <h...@p...onet.pl>

    witam
    z jakich środków mam zapłacic ową różnice miedzy 8 a 7,75% ubezpieczenia,
    gdzie mam zaksiegować tą kwotę?
    czy mam to potrącić pracownikowi z pensji?
    a co w przypadku prowadzącego DG na KPR, wpisuję w koszty?
    dzięki
    helmut

  • 2. Data: 2003-01-27 17:36:17
    Temat: Re: zdrowotne raz jeszcze
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    HELMUT <h...@p...onet.pl> wrote:
    > witam
    > z jakich środków mam zapłacic ową różnice miedzy 8 a 7,75%
    ubezpieczenia,

    Z prywatnych czyli z dochodu po opodatkowaniu

    > gdzie mam zaksiegować tą kwotę?

    Nigdzie

    > czy mam to potrącić pracownikowi z pensji?

    Tak

    > a co w przypadku prowadzącego DG na KPR, wpisuję w koszty?

    Co w koszty? :-)

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-27 18:18:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Jan 2003, HELMUT wrote:

    >+ witam
    >+ z jakich środków mam zapłacic ową różnice miedzy 8 a 7,75% ubezpieczenia,
    >+ gdzie mam zaksiegować tą kwotę?

    W własnej kieszeni :( każdego podatnika.

    >+ czy mam to potrącić pracownikowi z pensji?
    >+ a co w przypadku prowadzącego DG na KPR, wpisuję w koszty?

    Wychodzi na to że nie :(

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-01-29 23:39:04
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    -2.portezjan.zabrze.pl...

    > W własnej kieszeni :( każdego podatnika.

    > Wychodzi na to że nie :(

    Przynajmniej na razie, senat cos tam w każdym bądz razie zalecał w tej kwestii
    sejmowi a posły jak rozwiążą rywingate to może się za
    to wezmą.

    Sark