  • 1. Data: 2005-03-04 13:59:25
    Temat: Re: 1% dla organizacji pozytku publicznego a darowizny
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "gostek" <g...@w...pl> wrote in message
    news:d09pel$5pt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mam pytanko dotyczace podatku dochodowego od osob fizycznych za 2004 rok -
    > czy pomijajac roznice, ze darowizne odlicza sie od dochodu a 1% od podatku
    > druga najwazniejsza roznica jest to, ze darowizne trzeba bylo przekazac do
    > konca roku 2004 podczas gdy 1% mozna przekazac do dnia rzeczywistego
    > zlozenia zeznania ale nie pozniej niz termin zlozenia zeznania (w tym roku
    2
    > maja 2005)?
    >
    > Czy tez darowizne, tak jak te 1% nadal mozna wplacic (do kwoty 350 zl) i
    > uwzglednic w zeznaniu za rok 2004?

    wg mnie pierwszy wariant - czyli od dochodu można odliczyć darowiznę
    wpłąconą w roku 2004

    Magdi

  • 3. Data: 2005-03-04 14:07:53
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    gostek wrote:
    > Mam pytanko dotyczace podatku dochodowego od osob fizycznych za 2004
    > rok - czy pomijajac roznice, ze darowizne odlicza sie od dochodu a 1%
    > od podatku ...

    najwazniejsza roznica jest to, ze gdy daje darowizne, ubywa mi z portfela, a
    kiedy wplacam 1% to nic mi z portfela nie ubywa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-03-04 14:15:12
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    > najwazniejsza roznica jest to, ze gdy daje darowizne, ubywa mi z portfela,
    > kiedy wplacam 1% to nic mi z portfela nie ubywa.

    tez racja ;)

    ale wracajac do darowizn - wplate nalezalo dokonac do konka 2004 roku, by
    moc ja uwzglednic w ramach rozliczenia za 2004?

  • 5. Data: 2005-03-04 20:14:05
    Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid>

    http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/1,52445,2574611.
    html