  • 1. Data: 2003-09-25 15:49:30
    Temat: 19% PIT dla prowadzacych DG a odliczenia
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    witam
    w rzadowej propozycji mozna przeczytac miedzy innymi:
    "...Podatnicy, którzy wybiorą 19 % liniową stawkę podatku [...] Nie będą też
    mogli dokonywać odliczeń od dochodu i od podatku, z wyjątkiem możliwości
    odliczania opłaconych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne...."

    rozumiem, ze bedzie mozna (jesli to przejdzie) odliczac koszty od przychodu i
    dopiero od tak powstalego dochodu juz nic poza ubezpieczeniem. czy moze maja tu
    na mysli przychod jak pisza dochod? bo chyba nie bedzie to tak jak w ryczalcie?
    prosze o rozwianie moich watpliwosci bo nie wiem czy dobrze rozumiem to, co
    czytam.
    pozdrawiam
    bd

  • 2. Data: 2003-09-25 15:59:12
    Temat: Re: 19% PIT dla prowadzacych DG a odliczenia
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "bd" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ryczalcie?
    > prosze o rozwianie moich watpliwosci bo nie wiem czy dobrze rozumiem to,
    ----------------------------------
    Stanowczo przesadzasz z taką nadinterpretacją dochód to dochód i nie może
    być pomyłki .Wyobrażasz sobie płacenie podatku od przychodu bez kup. w
    fimach producyjnych ( no w usługach może chociaż ?) .Gdyby coś takiego
    wymyslili to nikt z tego nie skorzystał by przecież .
    Wiola

  • 3. Data: 2003-09-25 16:12:01
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Stanowczo przesadzasz z taką nadinterpretacją dochód to dochód i nie może
    > być pomyłki ...

    no wlasnie, ze moga. nasz rzad czesto sie myli a ludzie myla pojecia dochodu z
    przychodem:). watpliwosci, co do zrozumienia tej propozycji, zrodzily sie kiedy
    przeczytalem niektore komentarze na forum.onet.pl.
    pozdrawiam
    bd

  • 4. Data: 2003-09-26 09:48:29
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Wiola" [...]
    .
> [...]
    > fimach producyjnych ( no w usługach może chociaż ?) .Gdyby coś takiego
    > wymyslili to nikt z tego nie skorzystał by przecież .

    No dobrze.. A co "nabyta" ulga budowlana, ktorej nie mozna bylo odliczyc
    ze wzgledu na zbyt malu podatek?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-09-27 08:15:59
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Użytkownik "Wiola" [...]
    > ..

    > No dobrze.. A co "nabyta" ulga budowlana, ktorej nie mozna bylo odliczyc
    > ze wzgledu na zbyt malu podatek?

    A mógłbyś rozwinąć?
    Bo tak na pierwsy rzut oka to nie ma problemu - nie starczyło podatku w
    tym roku to odliczysz w nastepnym.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk