  • 1. Data: 2003-09-25 13:38:09
    Temat: Idiota? Kretyn? ...
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    Witam,
    Pewnie slyszeliscie o propozycji jakiegos posla z LPR wprowadzenia
    piatego progu podatkowego 85%? Proponuje konkurs, jakie slowo (slowa)
    najlepiej pasuje na okreslenie tego debila.
    O samym pomysle nie wiem czy jest sens sie produkowac bo mysle ze chyba
    kazdemu slow by zabraklo...
    Dawid K.

  • 2. Data: 2003-09-25 13:56:34
    Temat: Re: Idiota? Kretyn? ...
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

> [...]
    > najlepiej pasuje na okreslenie tego debila.
    > O samym pomysle nie wiem czy jest sens sie produkowac bo mysle ze chyba

    Szkoda nerwów. Poziom inteligencji tego kogoś to "kura", ale chyba
    szkoda obrażać drób. Takie bezsensy nie przyniosą ani grosza do budżetu,
    a tylko zwiększą ilość niepotrzebnej pracy księgowym.
    Proponuję konkurs rozszerzyć o miecz na taki piąty próg podatkowy.
    Zaczynamy od "umowy o dzieło na studenta" ;-)
    Tomek

  • 3. Data: 2003-09-25 13:59:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Pewnie slyszeliscie o propozycji jakiegos posla z LPR wprowadzenia
    > piatego progu podatkowego 85%? Proponuje konkurs, jakie slowo (slowa)
    > najlepiej pasuje na okreslenie tego debila.

    Ja mysle, ze to kmunista pobozny..

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-09-25 14:00:44
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > (..) Proponuje konkurs, jakie slowo (slowa)
    > najlepiej pasuje na okreslenie tego debila.

    A ja proponuję dodatkowo aby zakresem objąć równiez tych,
    którzy na takich oszołomów głosują :-)

    Pix

  • 5. Data: 2003-09-25 18:05:10
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > piatego progu podatkowego 85%? Proponuje konkurs, jakie slowo (slowa)
    > najlepiej pasuje na okreslenie tego debila.

    kwakwarakwa (ququaraqua)

  • 6. Data: 2003-09-25 22:49:33
    Od: "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć>

    Dawid wrote:
> [...]
    > najlepiej pasuje na okreslenie tego debila.
    > O samym pomysle nie wiem czy jest sens sie produkowac bo mysle ze

    to slowo to: posel lpr :)

  • 7. Data: 2003-09-26 00:03:15
    Od: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl>

> [...]
    > piatego progu podatkowego 85%? Proponuje konkurs, jakie slowo (slowa)
    > najlepiej pasuje na okreslenie tego debila.

    Proponuję stawkę 90% - dla tych, którzy głosują na LPR, Samoobronę i SLD.

    D.

  • 8. Data: 2003-09-26 05:35:16
    Od: "Maximus" <maximus_one@hoga.(wiesz co masz zrobic).pl>

    > Proponuję stawkę 90% - dla tych, którzy głosują na LPR, Samoobronę i SLD.

    PO - 95 %
    PIS - 99%

  • 9. Data: 2003-09-26 06:48:20
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    Slusznie.Chociaz teraz to i "mniejsze zlo" trudno byloby znalezc... A w
    calej tej sprawie najsmutniejsze jest chyba to, ze ten pomysl zostal
    "zatwierdzony" przez caly klub LPR (nie jestem pewnien). Czyli ze takich
    inteligentow jest wiecej (w sumie to Ameryki nie odkrylem...).
    Dawid K

  • 10. Data: 2003-09-26 09:02:29
    Od: "Andrzej" <e...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik "Maximus" <maximus_one@hoga.(wiesz co masz zrobic).

    > PO - 95 %
    > PIS - 99%

    I 0% dla zwolenników PPP /Partii Przyjaciół Piwa/
    Andrzej