  • 1. Data: 2003-09-05 06:53:48
    Temat: 19% czyli KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    ...ktoś tu krakał: dziś w 1 PR różni fachowcy co chwila
    zwracają uwagę że owo 19% może się nie opłacić jeśli
    zostanie "zmieniona ogólna zasada że wszystko służące DG
    jest kosztem". Nie wiem skąd takie podejrzenia, ale
    bez powodu pewnikiem komentarze się nie wzięły...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2003-09-05 07:34:48
    Temat: Re: 19% czyli KUP
    Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
> [...]
    > jest kosztem". Nie wiem skąd takie podejrzenia, ale
    > bez powodu pewnikiem komentarze się nie wzięły...

    Też mam wrażenie, że coś tu wania. To byłoby zbyt piękne. To pewnie będzie
    19% ale ryczałt bez odliczania kosztów a nie podatek od uzyskanego dochodu.

    Wiewióra