  • 1. Data: 2003-09-05 00:29:54
    Temat: Nowe rozporządzenia PKPiR i inne
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>

    Dla zainteresowanych.
    od 1 września 2003 obowiązuje:
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/od_osob_fizyczn
    ych/ksiega_nowe_rozporzadzenie.doc

    pozdrawiam
    Ryszard

    P.S. Może ktoś wyjaśnić mi termin "VACATIO LEGIS" ? ;(

  • 2. Data: 2003-09-05 01:00:30
    Temat: Re: Nowe rozporządzenia PKPiR i inne
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    Użytkownik "Ryszard G" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > P.S. Może ktoś wyjaśnić mi termin "VACATIO LEGIS" ? ;(

    Okres między ogłoszeniem aktu prawnego w Dzienniku Ustaw a jego wejściem w
    życie.

    pozdrawiam - Darek SP2BZW

  • 3. Data: 2003-09-05 06:57:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Sep 2003, Ryszard G wrote:
    [...]
    >+ P.S. Może ktoś wyjaśnić mi termin "VACATIO LEGIS" ? ;(

    Okres od wydania przepisu do początku jego obowiązywania :)
    Pomysły typu "rozporządzenie wchodzi w życie z dniem
    ogłoszenia" są łamaniem zasad stanowienia prawa... powinien
    być czas na "oswojenie" przepisów przez zobowiązanych !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-09-05 07:38:20
    Od: "Ingle" <m...@p...tlen.pl>

> [...]
    > ogłoszenia" są łamaniem zasad stanowienia prawa... powinien
    > być czas na "oswojenie" przepisów przez zobowiązanych !

    w polsce wiele rzeczy 'powinno byc' - ale nie ma ;( jak tak dalej pojdzie,
    to o tym kraju tez kiedys bedzie mozna powiedziec 'powinien byc, ale jakos
    sam sie zniszczyl' - przez glupote rzadzacych, ich chciwosc i brak
    odpowiedzialnosci. a przede wszystki przez przedmiotowe traktowanie
    obywateli - ich pracodawcow w koncu!
    pzdr
    Ingle

    -
    NoSpamRulezzz
    -

  • 5. Data: 2003-09-10 11:14:02
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Fri, 5 Sep 2003 02:29:54 +0200 "Ryszard G" <r...@w...pl>
    pisze:

    > Dla zainteresowanych.
    > od 1 września 2003 obowiązuje:
    > http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/od_osob_fizyczn
    ych/ksiega_nowe_rozporzadzenie.doc

    Czy to nowe rozporządzenie wnosi cokolwiek nowego?

    Na moje oko poza dwoma zmianami numeracji treść merytoryczna jest taka sama
    jak dotychczas.

    Pozdrawiam wszystkich,
    PAD
    --