  • 1. Data: 2003-12-10 09:10:49
    Temat: 19% dla przedsiebiorcow a inne dochody
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    Witam
    Mam taki problemik ; prowadze dzialalnosc gospodarcza - chcialbym w 2004
    wybrac 19% podatek dochodowy. Czy moge to uczynic, jesli bede mial jeszcze
    inne formy dochodow (dokladnie - umowe-zlecienie lub umowe o prace) ?
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2003-12-10 11:08:04
    Temat: Re: 19% dla przedsiebiorcow a inne dochody
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Mam taki problemik ; prowadze dzialalnosc gospodarcza - chcialbym w 2004
    > wybrac 19% podatek dochodowy. Czy moge to uczynic, jesli bede mial jeszcze
    > inne formy dochodow (dokladnie - umowe-zlecienie lub umowe o prace) ?

    Masz na myśli opodatkowanie dochodów z DG wg liniowej skali 19% ? Możesz.
    Przy czym pamiętaj, że podatek od dochodów z innych źródeł będzie liczony wg
    normalnej skali.
    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2003-12-10 11:59:28
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    > Przy czym pamiętaj, że podatek od dochodów z innych źródeł będzie liczony

    Bardzo dziekuje, Kasiu.
    pozdrawiam
    Marek