  • 1. Data: 2003-12-10 09:33:39
    Temat: kiedy bedzie PIT-28 ze stawaka 17% ?
    Od: "godeksik" <g...@p...onet.pl>

    witam.

    na www.mf.gov.pl ciagle jest deklaracja bez stawkai 17 %
    a moze to inna deklaracja jest mi potrzebna ?

    pozdr.
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-12-10 09:40:02
    Temat: Re: kiedy bedzie PIT-28 ze stawaka 17% ?
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "godeksik" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam.
    >
    > na www.mf.gov.pl ciagle jest deklaracja bez stawkai 17 %
    > a moze to inna deklaracja jest mi potrzebna ?

    moze ustawodawca uznal ze nikt o zdrowych zmyslach nie "zalapie" sie na ta
    stawke :)
    nie bierz tego absolutnie do siebie :)

  • 3. Data: 2003-12-10 15:15:31
    Od: g...@p...onet.pl

    > moze ustawodawca uznal ze nikt o zdrowych zmyslach nie "zalapie" sie na ta
    > stawke :)
    > nie bierz tego absolutnie do siebie :)

    hehehe
    dla mnie to lepsze nic 19 % a potem 30 %
    bo kosztow nie mam.
    a kupowac faktur nie mam czasu.
    i zycie prostsze.

    jednak nie wiem, czy jak bedzie 19% liniowego dla firm,
    to czy sie nie przesiade.

    pozdro.
    MG