  • 1. Data: 2003-12-09 21:47:28
    Temat: Koszty w dolarach do KPiR - jak?
    Od: "Maciek" <c...@w...pl>

    Witam!

    W jaki sposób wpisujecie do KPiR koszty w innej walucie niż nasze
    złotóweczki? Z góry dzięki za pomoc.

    Pozdrowienia,

    Maciek
    c...@w...pl

  • 2. Data: 2003-12-10 07:23:24
    Temat: Re: Koszty w dolarach do KPiR - jak?
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Maciek" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > W jaki sposób wpisujecie do KPiR koszty w innej walucie niż nasze
    > złotóweczki? Z góry dzięki za pomoc.
    -------------------------------------
    Małe pytanko a co to za koszty ?
    Jesli jakas faktura rachunek bez odprawy celnej to kurs NBP z dnia tego
    rachunku faktury ( to tak np.)
    Wiola

  • 3. Data: 2003-12-10 08:29:58
    Od: "Maciek" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > -------------------------------------
    > Małe pytanko a co to za koszty ?
    > Jesli jakas faktura rachunek bez odprawy celnej to kurs NBP z dnia tego
    > rachunku faktury ( to tak np.)
    > Wiola

    W tym konkretnym wypadku to opłata za domenę - czyli chyba tak to właśnie
    będzie. A jeszcze jedno - czy trzeba gdzieś to przeliczanie gdzieś
    odnotowywać? W KPiR będzie kwota w złotówkach, a na dowodzie zapłaty będą
    dolary, więc chyba wypadałoby gdzieś załączyć rzeczony kurs? Czy też nie?
    Pozdrawiam!
    Maciek

  • 4. Data: 2003-12-10 08:47:55
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    > dolary, więc chyba wypadałoby gdzieś załączyć rzeczony kurs? Czy też nie?

    A w jaki sposób płaciłeś za ta domenę? Bo jeżeli pobrano Ci z konta lub
    karty kwote w złotówkach to nie masz problemu z kursami - liczy sie ile
    faktycznie wydałeś.
    Przeliczanie przez średnie NBP i inne takie ruch to tylko działalnia
    pomocnicze gdy nie mozna jszcze dokładnie ustalic ile tych złotówek
    faktycznie wydano (np. zakup z opóźniona płatnościa, zapłata z konta
    walutowego, tp). Jeżeli np. płaci sie przelewem z konta złotówkowego lub
    kartą (tez rozliczaną przeciez w Polsce w złotówkach) to wiemy od razu
    ile nas te X dolarów kosztowało.
    Pytanie w jaki sposób Ty płaciłeś?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-12-10 08:49:52
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

> [...]
    > dolary, więc chyba wypadałoby gdzieś załączyć rzeczony kurs? Czy też nie?

    Tak z ciekawości zapytam, dowód zapłaty to przelew, zapłata kartą z konta? Z
    konta walutowego?
    Wg mnie powinno wystarczyć gdzieś na dole lub z tyłu dowodu zapłaty
    przeliczyć kwotę i podać nr tabeli, z której się korzystało.
    pzdr
    Kasia

  • 6. Data: 2003-12-10 16:12:47
    Od: "Maciek" <c...@w...pl>

> [...]
    > walutowego, tp). Jeżeli np. płaci sie przelewem z konta złotówkowego lub
    > kartą (tez rozliczaną przeciez w Polsce w złotówkach) to wiemy od razu

    Płaciłem kartą, ale nie moją :) Zatem nie będę miał żadnego potwierdzenia
    transakcji z banku na swoją firmę. Czy jednak jeżeli przeliczę to według
    kursu średniego z dnia transakcji i załączę to do dowodu zapłaty, to nie
    wystarczy?

    Pozdrowienia!

    Maciek
    c...@w...pl