    From: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: 2 pytania dotyczące VAT - odpowiedzcie proszę!
    Date: Fri, 22 Oct 2004 11:32:50 +0200

    1. Czy jeśli się zVATuję (obecnie zwolniony z VAT - KPiR) i będę
    WSZYSTKIM wystawiał FAKTURY VAT, nie będę prowadził sprzedaży odrecznej
    itp. (działalność usługowa - mały dostawca usług internetowych), to czy
    MUSZĘ zakupić kasę fiskalną?! Czy wystawiając same FV nie muszę?

    2. Jaka kwotę obrotu obecnie można osiagnąć żeby nie być zmuszony do
    przejścia na VAT? Kiedyś to było 20000zł, ile jest teraz i jak liczone?!
    Bo jak w styczniu zaczynałem DG to było to 20000, a podobno (tak mi
    mówią znajomi) w ciągu roku się coś zmieniło...

    TLZ