  • 1. Data: 2004-11-20 05:28:26
    Temat: 20 - pit
    Od: z...@z...zet (Zet)

    Witam,

    Dzisiaj 20 sobota. Pit skladam dzisiaj, czy 22 w poniedzialek ? Wiem,ze
    niedziele przeskakujemy,
    ale czy sobote tez?

    Pozdrawiam
    Zet

  • 2. Data: 2004-11-20 06:57:04
    Temat: Re: 20 - pit
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Sat, 20 Nov 2004 06:28:26 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Zet napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Dzisiaj 20 sobota. Pit skladam dzisiaj, czy 22 w poniedzialek ? Wiem,ze
> [...]

    Też.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-11-20 07:50:44
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Zet" <z...@z...zet> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Dzisiaj 20 sobota. Pit skladam dzisiaj, czy 22 w poniedzialek ? Wiem,ze
> [...]
    Ja składam dziś. U.S. w moim mieście pracuje (po wolnym 12.11.)
    telefonicznie powiedziano,że w poniedziałek będzie juz po terminie.
    Baśka

  • 4. Data: 2004-11-20 09:39:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Nov 2004, Baśka wrote:
    [...]
    >+ Ja składam dziś. U.S. w moim mieście pracuje (po wolnym 12.11.)
    >+ telefonicznie powiedziano,że w poniedziałek będzie juz po terminie.

    No popatrz. Szkoda że Sejm tego nie wiedział ;) i uchwalił:
    +++ Ordynacja Podatkowa +++
    Art.12
    § 5. Jeżeli ostatni dzień terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo
    wolny od pracy, za ostatni dzień terminu uważa się następny dzień po dniu
    lub dniach wolnych od pracy.
    ----
    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-11-20 09:43:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Ja składam dziś. U.S. w moim mieście pracuje (po wolnym 12.11.)
    > telefonicznie powiedziano,że w poniedziałek będzie juz po terminie.

    O, Twój US własnymi siłami skasował Ordynacje Podatkową?????
    Który to taki zdolny?

    "Art.12 [...]
    § 5. Jeżeli ostatni dzień terminu przypada na *sobotę* lub dzień
    ustawowo wolny od pracy, za ostatni dzień terminu uważa się następny
    dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy."

    Nie ma nic o tym że jeżeli US otwarty jest w sobotę to termin się nie
    przesuwa. Ale może czegoś nie doczytałam... ;-)

    Maddy

    ps. sorry za wycięcie nagłówków ale przeinstalowałam mozillę i cos
    popsułam...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2004-11-20 10:27:54
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

> [...]
    > popsułam...
    >
    > --
    > *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Taki sobie jeden z mniejszych w małopolsce.
    Baśka

  • 7. Data: 2004-11-20 12:51:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik Baśka napisał:

    > Taki sobie jeden z mniejszych w małopolsce.

    Nie możesz od razu napisać, że Myślenice?
    :-)

    M.