  • 1. Data: 2004-11-19 18:01:21
    Temat: Ksiązka kontroli - nowina?
    Od: "Profil1Driv" <d...@x...wp.pl>

    Miałem kontrole i pani z US zapytała czy mam książkę kontroli a ja :)
    (głupi) . Od sierpnia zmieniły się przepisy czy ktoś wie coś więcej

  • 2. Data: 2004-11-19 19:44:03
    Temat: Re: Ksiązka kontroli - nowina?
    Od: "Mirek Q" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Profil1Driv" <d...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Miałem kontrole i pani z US zapytała czy mam książkę kontroli a ja :)
    > (głupi) . Od sierpnia zmieniły się przepisy czy ktoś wie coś więcej

    USTAWA

    z dnia 2 lipca 2004 r.

    o swobodzie działalności gospodarczej

    DzU 04.??.1807

    Art. 81. 1. Przedsiębiorca jest obowiązany prowadzić i przechowywać w swojej
    siedzibie książkę kontroli

    oraz upoważnienia i protokoły kontroli, a także udostępniać je na żądanie
    organu kontroli.

    Mirek Q

  • 3. Data: 2004-11-19 19:47:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Profil1Driv" <d...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Miałem kontrole i pani z US zapytała czy mam książkę kontroli a ja :)
    > (głupi) . Od sierpnia zmieniły się przepisy czy ktoś wie coś więcej

    Chyba chodzi o ustawę z lipca 2004
    o swobodzie działalności gospodarczej
    Tam był cały rozdział o tym.

  • 4. Data: 2004-11-19 20:11:17
    Od: "Fin" <fin@[no_span]autograf.pl>

    Użytkownik "Profil1Driv" <d...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Miałem kontrole i pani z US zapytała czy mam książkę kontroli a ja :)
    > (głupi) . Od sierpnia zmieniły się przepisy czy ktoś wie coś więcej

    To właśnie mi się podoba jedną z pierwszych działań tej ustawy
    to wprowadznie ... dodatkowego obowiązku ... :)

    pzdr
    Fin

  • 5. Data: 2004-11-19 20:13:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Nov 2004, Profil1Driv wrote:

    >+ Miałem kontrole i pani z US zapytała czy mam książkę kontroli a ja :)
    >+ (głupi) . Od sierpnia zmieniły się przepisy czy ktoś wie coś więcej

    ...ups... dobrze że piszesz, od jutra większość grupowiczów
    będzie miała książki kontroli :>
    Owszem, jest:
    +++
    Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej
    Dz. U. Nr 173 z dnia 06.08.2004 r. poz. 1807
    [...]
    Art. 81. 1. Przedsiębiorca jest obowiązany prowadzić i przechowywać
    w swojej siedzibie książkę kontroli oraz upoważnienia i protokoły
    kontroli, a także udostępniać je na żądanie organu kontroli.
    2. Książka kontroli zawiera wpisy dokonywane przez organ kontroli.
    Wpisy obejmują:
    1) oznaczenie organu kontroli;
    2) oznaczenie upoważnienia do kontroli;
    3) zakres przedmiotowy przeprowadzonej kontroli;
    4) daty podjęcia i zakończenia kontroli;
    5) zalecenia pokontrolne oraz określenie zastosowanych środków
    pokontrolnych.

    3. Przedsiębiorca jest obowiązany dokonywać w książce kontroli
    wpisu informującego o wykonaniu zaleceń pokontrolnych bądź
    wpisu o ich uchyleniu przez organ kontroli lub jego organ
    nadrzędny albo sąd administracyjny.
    ---

    Na zdrowy rozum... jak ilość kontroli "na raz" jest ograniczona
    to kontroler musi mieć "papier" że już inny kontroler
    prowadzi kontrolę...

    Wrrr.... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-11-19 21:33:39
    Od: "Andrum" <a...@p...pl>

    czy ktos opracowal wzor takiego wynalazku?

  • 7. Data: 2004-11-20 09:32:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > czy ktos opracowal wzor takiego wynalazku?

    Ja kupiłam 4 tygodnie temu w księgarni w moim US. Mała 3,50, duża chyba
    ok 8 zł. Kupiłam małą ;-)
    Tą ksiązke trzeba po prostu mieć - do czasu pierwszej kontroli nic sie w
    niej nie wpisuje. Własciwie jak się weźmie zeszyt i narysuje rubryki to
    wymóg jest spelniony ;-)

    Maddy z UKSem na głowie od 4 tygodni... pierwsze o co zapytali to była
    ta ksiązka kontroli ;-) ale poszli na rekę i jak pokazałam na drugi
    dzień że jest to sie nie czepiali

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813