  • 1. Data: 2004-04-15 15:16:34
    Temat: 3 ( i pol) pytania
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    dzis 15
    ostatni dzien na zaplacenie harczu zusowskiego za marzec
    mam dwa i pol pytan
    1/ pierwsze najwazniejsze
    nie moge znalesc kwoty przecietnego wynagrodzenia dla dobrowolnego
    wypadkowego
    :)
    te pol to gdzie w sieci mozna znalesc informacje o tym (na przyszlosc)
    niby wyrzucilo mi kilkadziesiat stron ale nie ma tam podawanych wartosci
    :)
    2 tez wazne
    dzis zainstalowalem sobie najnowsza wersje PLATNIKA 6.02
    dotychczas uzywalem jeszcze starej tam 4 .01.01
    :)
    nie moge sie jeszcze przyzwyczaic do tej najnowszej wersji
    wszystko inne
    :(
    i brak w nim chyba opcji TWORZ NA PODSTAWIE
    w ktorej wykonywalem dotychczas co miesieczne deklaracje rozliczeniowe
    ?
    3. tak przy okazji
    czy w nowych zasadach placenia VAT
    jest zmiejszony podatek na artykuly ludowego rekodziela artystycznego
    czy bedzie w pomajowej rzeczywistosci obowiazywala skala podstawowa 22 %
    ?
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe
    z pozdrowieniami i usmiecham

  • 2. Data: 2004-04-15 15:39:00
    Temat: Re: 3 ( i pol) pytania
    Od: Bunio <o...@a...pl>

> [...]
    > te pol to gdzie w sieci mozna znalesc informacje o tym (na przyszlosc)
    > niby wyrzucilo mi kilkadziesiat stron ale nie ma tam podawanych wartosci

    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm
    http://www.pit.pl/pages/i/300.php
    jeśli trzzeba ci 100 % to podstawą jest 60 % przeciętnego wynagrodzenia

> [...]
    > i brak w nim chyba opcji TWORZ NA PODSTAWIE
    > w ktorej wykonywalem dotychczas co miesieczne deklaracje rozliczeniowe

    ale jest opcja [narzędzie]-> [twórz dokumenty rozliczeniowe] - >
    [komplet rozliczeniowy]
    i czytaj instrukcję
    aby stworzyć z kokumentów [narzędzia]-> [zasilanie inicjalne]

    czytaj instrukcję

  • 3. Data: 2004-04-15 15:57:34
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Bunio" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm
    > http://www.pit.pl/pages/i/300.php
    > jeśli trzzeba ci 100 % to podstawą jest 60 % przeciętnego wynagrodzenia
    :)
    dzieki
    pozniej to sprawdze
    bo jak zauwazylem w tej dzisiaj wgranej
    jest juz to wpisane
    :)
    zawsze dane biore z PIT u ale tego tam dotychczas nie zauwazylem
    :(

    > ale jest opcja [narzędzie]-> [twórz dokumenty rozliczeniowe] - >
    > [komplet rozliczeniowy]
    > i czytaj instrukcję
    > aby stworzyć z kokumentów [narzędzia]-> [zasilanie inicjalne]
    :)))
    choc przenioslem tu stare *kdu
    i mam je na ekranie
    ale wystwietla mi sie w kreatorze komunikat
    ze nie takich w wyslanych , zapisanych , historycznych ...
    :(

    > czytaj instrukcję
    :)
    ewidentnie bede sie musial wczytac
    dzis chyba zrobie jeszcze na starej wersji
    :(

  • 4. Data: 2004-04-15 16:55:52
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > nie moge znalesc kwoty przecietnego wynagrodzenia dla dobrowolnego
    .
    > wypadkowego

    Kurde, chyba coś przespałem...
    Kto może to płacić dobrowolnie?