  • 1. Data: 2002-08-18 13:13:57
    Temat: 350 mkw, hmmm...
    Od: Maciek <m...@f...polbox.pl>

    Witajcie,

    Jak wszyscy wiedza, za zakup dzialki przysluguje (przyslugiwalo kiedy
    byla ulga) tylko odliczenie do 350 m.kw. razy cena metra kwadratowego.
    Czy sa jakies eleganckie sposoby, zeby kupic wieksza dzialke i odliczyc
    sobie calosc wydatku? 350 metrow to malo i zeby skorzystac z jakiegos
    porzadnego odliczenia - ta dzialka musialaby byc dosc droga. A ja
    chcialbym sobie kupic 1000m, troche tanszej dzialki...

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2002-08-19 08:17:09
    Temat: Re: 350 mkw, hmmm...
    Od: "wojtus" <w...@s...pl>

    Ulga na zakup gruntu pod nieruchomosc juz nie istnieje od 01.01.2002

    Uzytkownik "Maciek" <m...@f...polbox.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2002-08-19 19:19:09
    Od: Maciek <m...@f...polbox.pl>

    ----- wojtusia odpowiedz z dzisiaj -----

    > Ulga na zakup gruntu pod nieruchomosc juz nie istnieje od 01.01.2002

    Nie o to pytalem Wojtusiu:) Sa jeszcze kasy mieszkaniowe, z ktorych
    pieniazki mozna przeznaczyc na zakup gruntu.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciek

    ----- moja wiadomosc z wczoraj ----------