  • 1. Data: 2002-08-18 15:47:53
    Temat: samochód
    Od: dorota <d...@p...onet.pl>

    Prowadzę działalność gospodarczą.Jak wyglada sprawa użyczenia samochodu
    osobowego przez mojego męża na rzecz mojej firmy. Jak pisze się taką umowę
    i gdzie trzeba ją zarejestrować.Czy są związane ztym faktem jakieś opłaty?Co
    mogę wtedy odliczać - opłaty ubezpieczenia, naprawy , benzynę. Co można
    odliczać od vat?. Z góry dziękuję Dorota

  • 2. Data: 2002-08-18 20:41:24
    Temat: Re: samochód
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "dorota" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogę wtedy odliczać - opłaty ubezpieczenia, naprawy , benzynę. Co można
    > odliczać od vat?. Z góry dziękuję Dorota

    A w jakiej formie prowadzisz DG? Jeśli jest to DG jednoosobowa to nic nie
    musisz kombinować,no chyba że masz rozdzielność majątkową z mężem
    Jacek