    From: "MK" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: 4725 czy 5670 ????
    Date: Thu, 12 Feb 2004 14:09:00 +0100
    Sender: k...@o...pl@host195-136-17-3.in-addr.octava.net.pl

    Właśnie rozliczyłam się z US, ale jeszcze nie zawiozłam Pitu, bo mam
    watpliowść czy dobrze zaznaczyłam w załączniku D, że mogę odliczyć wydatki
    do kwoty 5,670.
    Moja wątpliowość dotyczy faktu, że oprócz zwykłych odliczeń remontowych
    wpłacam również na fundusz remontowt spółdzielni mieszkaniowej.
    Czy ktoś wie jaka kwota odliczeń mi przysługuje, tzn. czy 4.725 zl czy 5.670
    ???????
    W objaśnieniach do Pitów moim zdaniem jest to niejasne.

    MK