  • 1. Data: 2004-06-16 17:57:20
    Temat: faktura wewn na odsetki
    Od: "Bea" <b...@g...pl>

    Dotarła do mnie wiadomość że od maja jeżeli bank naliczy nam odsetki od
    pieniędzy na koncie firmowym - nalezy wystawić fakturę wewnętrzną ze stawka
    zwolnione. Czy tak jest rzeczywiście?
    Wystawienie tej faktury oczywiście wiąże się później z odliczaniem VAT wg
    współczynnika.

    Pozdrawiam!

    Bea

  • 2. Data: 2004-06-16 18:24:06
    Temat: Re: faktura wewn na odsetki
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    A skad taka wiadomosc dotala ?

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-06-16 18:31:08
    Od: "Beata Umnicka" <b...@g...pl>

    Mieczyslaw <m...@o...pl> napisał(a):

    > A skad taka wiadomosc dotala ?

    Od znajomej księgowej. Ale jej nie dowierzam. Twierdzi że to "przychody
    kapitałowe" i trzeba na nie fakturę wewn.

    Bea

  • 4. Data: 2004-06-17 05:35:08
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Wed, 16 Jun 2004 18:31:08 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo.podatki, Beata
    Umnicka napisał(a):

    > Od znajomej księgowej. Ale jej nie dowierzam. Twierdzi że to "przychody
    > kapitałowe" i trzeba na nie fakturę wewn.

    Cos mi sie to nie widzi. Jakby nakladodano obowiazek fakturowania takich
    przychodow ( no bo odsetki uzyskane nim sa ) to nalozono by go na banki.
    A znajoma mogla by zapodac ci podstawe prawna?
    W ustawie o VAT i rozporzadzeniach do niej nic takiego sie nie dopatrzylem
    ( ale moze zle patrzylem) ;).
    Wyglada mi to na potezna plotke.

    --
    Mieczysław