  • 1. Data: 2005-07-13 05:55:08
    Temat: AC+OC do samochodu (ŚT)
    Od: dK <c...@w...pl>

    Witam,

    mam pytanie dotyczące sposobu zaliczenia AC+OC+NW w KUP od samochodu
    wprowadzonego w EŚT, co jest dowodem, czy sama polisa jest wystarczająca?

    pozdrawiam
    dK

  • 2. Data: 2005-07-13 21:12:17
    Temat: Re: AC+OC do samochodu (ŚT)
    Od: "mario_79" <m...@w...pl>

    > mam pytanie dotyczące sposobu zaliczenia AC+OC+NW w KUP od samochodu
    > wprowadzonego w EŚT, co jest dowodem, czy sama polisa jest wystarczająca?

    Wystarczy polisa, tam jest wszytsko

  • 3. Data: 2005-07-15 05:45:14
    Od: bartosz bujak <b...@w...pl>

    witam,

    choc NW w KUP zaliczyc nie mozesz, a to dlatego, ze ewentualna wyplata
    odszkodowania nie bedzie przychodem DG dlatego tez nie moze byc KUP

    pzr.
    bb.