  • 1. Data: 2005-07-12 18:16:02
    Temat: delegacje zagraniczne
    Od: "MaG" <m...@o...pl>

    witam,
    mam maly problemik: otoz jezeli pracownik zostaje oddelegowany za granice
    (delegacja zagraniczna) przysluguje mu dieta zagraniczna w zaleznosci od
    rodzaju kraju do ktorego jedzie ale co z dieta krajowa?? jezeli pracownik
    jedzie na 4 dni i jedzie samochodoem sluzbowym to jak wiadomo diety
    zagr.liczy sie od momentu przekroczenia granicy a do tego momentu diety
    krajowe. tylko jak liczyc czy brac pod uwage ze cala delegacja wynosi 4 dni
    i nawet jesli suma godzin jazdy po Polsce t/p wynosi mniej niz 8 godzin to
    nalezy sie polowa diety krajowej?? czy rozgraniczac delegacje i zagr trwa
    3,5 dnia a krajowa 7 godzin w zwiazku z czym dieta krajowa za 7 godz. nie
    przysluguje??
    bardzo prosze o rade
    Pozdrawiam
    MaG

  • 2. Data: 2005-07-13 08:54:59
    Temat: Re: delegacje zagraniczne
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    za odcinek krajowy musisz policzyc zgodnie z ilościa godzin w kraju (suma
    godzin przy wyjezie i powrocie)

  • 3. Data: 2005-07-14 17:03:44
    Od: "MaG" <m...@o...pl>

    witam,
    tak wiem tylko czy uznac ze delegacja w kraju trwa nie dluzej niz 1 dobe-i
    wtedy za 7 godz.nie przysluguje dieta czy uznac ze delegacja w calosci
    trwala w sumie wiecej niz dobe i za przejazd po kraju nawet za 7 godzin
    nalezy sie polowa diety krajowej??

    Użytkownik "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:db2kt5$j73$1@news.mch.sbs.de...

  • 4. Data: 2005-07-15 21:29:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    MaG napisał(a):
> [...]
    > wtedy za 7 godz.nie przysluguje dieta czy uznac ze delegacja w calosci
    > trwala w sumie wiecej niz dobe i za przejazd po kraju nawet za 7 godzin

    no to zastanów sie, czy delegacja KOŃCZY się na granicy w tej siódmej
    godzinie, czy nie ;-)

    M.