  • 1. Data: 2005-07-13 06:46:32
    Temat: sankcje za VAT
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy ktoś mógłby podzielić się doświadczeniami w zakresie kontroli w VAT i
    stwierdzenia że nie zachowano szczególnego momentu podatkowego w przypadku
    zakupów dot. energii, telekomunikacji, wody i usług komunalnych?
    Czy ktoś się spotkał z jakimiś dotkliwymi sankcjami w tej kwestii ze strony
    US? Czy raczej urzedy traktują to ulgowo?

    --
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
    Pozdrawiam

    [księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS]

  • 2. Data: 2005-07-13 09:00:43
    Temat: Re: sankcje za VAT
    Od: Paweł Niemczuk <o...@o...pl>

    Użytkownik Magdalena B napisał:

> [...]
    > Czy ktoś się spotkał z jakimiś dotkliwymi sankcjami w tej kwestii ze strony
    > US? Czy raczej urzedy traktują to ulgowo?

    Otrzymalem ustne pouczenie od kontrolerow. W protokole pokontrolnym
    nawet slowa wzmianki na ten temat nie bylo.
    Inna rzecz, ze kwota byla niewielka.

    Pawel Niemczuk, Gliwice

  • 3. Data: 2005-07-13 09:15:44
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Niemczuk" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Otrzymalem ustne pouczenie od kontrolerow. W protokole pokontrolnym nawet
    > slowa wzmianki na ten temat nie bylo.
    > Inna rzecz, ze kwota byla niewielka.

    Moja poprzedniczka zostawiła mi tego za 1,5 roku na kwotę około 17tys zł
    VATu i nie wiem co nas czeka w przypadku gdy kontrola przyjdzie zanim uporam
    się z korektami.