  • 1. Data: 2006-03-06 16:15:29
    Temat: AGD -odoliczenia
    Od: "Mirka" <m...@o...pl>

    Co mozemy sobie odliczyc w rozliczeniu podatkowym?
    lodówka
    piekarnik elektryczny
    płyta gazowa
    okap
    mikrofalowka

  • 2. Data: 2006-03-06 20:31:36
    Temat: Re: AGD -odoliczenia
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Mirka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co mozemy sobie odliczyc w rozliczeniu podatkowym?
    > lodówka
    > piekarnik elektryczny
    > płyta gazowa
    > okap
    > mikrofalowka

    A czy te wymienione artykuły to remont mieszkania, czy wyposażenie?
    Płytę gazową można odliczyć.

  • 3. Data: 2006-03-07 08:21:54
    Od: "Adam" <s...@p...fm>

    > A czy te wymienione artykuły to remont mieszkania, czy wyposażenie?
    > Płytę gazową można odliczyć.

    Bys sie zdziwil. Tak naprawde wszystko zalezy od widzimisie Pani z
    konkretnego US. U mnie np. z wymienionych przedmiotow moge odliczyc
    piekarnik elektryczny, plyte gazowa (elektryczna rowniez) i okap pod
    warunkiem, ze jest podlaczony do instalacji wentylacyjnej. Tego warunku
    podlaczenia nie rozumiem, bo np. moj okap moze pracowac i jako
    pochlaniacz i z wyciagiem do wentylacji. Ale mniejsza o to. Podlaczany
    jest do instalacji wiec odliczam.

    Pozdrawiam,
    Adam