  • 1. Data: 2006-03-06 13:16:31
    Temat: Proste pytanie o druk przelewu do ZUS
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Witam,

    Ma prostę pytanie, chcialbym się upewnić, czy wypelniając
    druk przelewu do ZUS (drugi raz to robię ;-) w pozycji 10,
    czyli Nr deklaracji wpisuję oznacznie - 01 ?

    Drugi miesiąc płacania składek.
    Opłata składek za luty.

    Pozdr
    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-03-06 14:12:05
    Temat: Re: Proste pytanie o druk przelewu do ZUS
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdr
    > Grzegorz
    > W poz.10 zawsze piszesz 01 jeśli jest to pierwsza deklaracja za dany
    m-c.Ewentualne korekty oznaczasz liczbami 02,03 itd.Nr kolejny miesiaca
    piszesz w poz.11.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2006-03-06 23:29:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Mar 2006, Grzes wrote:

    > druk przelewu do ZUS (drugi raz to robię ;-) w pozycji 10,
    > czyli Nr deklaracji wpisuję oznacznie - 01 ?

    Tak, jeśli to pierwsza deklaracja (a nie korekta).
    Przetestowałem na własnej skórze to opiszę :)
    Kiedyś korygowałem ponad pół roku, bo radośnie wpisywałem 01, 02,
    03 itd. i cisza była. Do września.
    Jak doszło do 8 to najpierw pojawił się polecony z informacją że
    system takich danych nie przyjmuje (widać można tylko 7 korekt
    złożyć i klapa :)) a później wstecznie zasypało mnie listami - panie
    z ZUSu rzekły że to "z automatu" i mam nie przyłazić więcej w tej
    sprawie ;) (w każdym liście było wezwanie :)).
    No bo automat doszedł do wniosku że brakuje mu jednej deklaracji
    za luty, później wygenerował dwa braki z marca, trzy z kwietnia...
    :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-03-07 06:40:52
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    > Tak, jeśli to pierwsza deklaracja (a nie korekta).
    > Przetestowałem na własnej skórze to opiszę :)

    Dziękuję bardzo za odpowiedź.

    Co do historii to nie powiem ;-), heh ten nasz
    kochany ZUS.

    pozdr
    Grzegorz

  • 5. Data: 2006-03-07 06:41:45
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Użytkownik <g...@n...pl> napisał w wiadomości

    > W poz.10 zawsze piszesz 01 jeśli jest to pierwsza deklaracja za dany
    > m-c.Ewentualne korekty oznaczasz liczbami 02,03 itd.Nr kolejny miesiaca
    > piszesz w poz.11.Pozdrawiam.

    Bardzo dziękuję, za upewnienie.
    Tak zrobiłem.

    pozdr