  • 1. Data: 2006-03-06 16:09:26
    Temat: Zle zaksiegowana umowa?
    Od: "cbull" <c...@p...onet.pl>

    Witam!

    W PIT8B od jednego z zamawiajacych umowe o dzielo z przekazaniem praw
    autorskich mam wpisana w wiersz 6. ("...w tym z umowy zlecenia i o dzielo"),
    natomiast od wszystkich pozostalych (trzech) analogiczne umowy mam wpisane w
    wiersz 10. ("Prawa autorskie i inne prawa..."). KUP we wszystkich
    przypadkach jest 50%.

    Co zrobic z tym jednym wyjatkiem. Z tego co wiem "zwykle" UoD nie moga miec
    50% KUP. Czyli nie moge sobie w zeznaniu rocznym wpisac w rubryke z umowami
    o dzielo. Czy mam po prostu dodac to do pozostalych trzech umow i razem
    wpisac w rubryke z prawami autorskimi? I pozniej w razie kontroli sie
    tlumaczyc?

    Dodam, ze ta umowa ma jak najbardziej napisane, ze dotyczy przekazania
    majatkowych praw autorskich.

    Pozdrawiam,
    Tomasz