  • 1. Data: 2005-01-11 10:42:47
    Temat: AMORTYZACJA SAMOCHÓD
    Od: "TREEMAT" <t...@i...pl>

    mam samochód ciężarowy, używany, rocznik 1996r ,wartość początkowa niska, w
    czerwcu mi się zamortyzował, popsuła nmi się skrzynia biegów,
    części + naprawa to koszt ok.8000,- co mam z tym zrobić??????????/
    TREEMAT
    Systemy parkietowe
    Kłobucka 8 paw. 22
    tel. (022) 607 98 61
    tel. 0502 054 730

  • 2. Data: 2005-01-11 10:45:15
    Temat: Re: AMORTYZACJA SAMOCHÓD
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    TREEMAT napisał(a):
    > mam samochód ciężarowy, używany, rocznik 1996r ,wartość początkowa niska, w
    > czerwcu mi się zamortyzował, popsuła nmi się skrzynia biegów,
    > części + naprawa to koszt ok.8000,- co mam z tym zrobić??????????/

    Hmm... ja bym kupiła nowy zamiast restaurowac rzęcha.

    Jaki masz problem?
    Brak pieniędzy - pl.biz.banki
    Cięzko dostać cześci - pl.misc.motoryzacja
    Bo podatkowego problemu nie wyartykułowałeś.

    Maddy

    ps. delimiter to "kreska kreska spacja", inaczej nie działa
    o, tu na dole masz prawidłowy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2005-01-11 11:27:33
    Od: "TREEMAT" <t...@i...pl>

    Użytkownik "TREEMAT" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > części + naprawa to koszt ok.8000,- co mam z tym zrobić??????????/
    > --ja go naprawiłam,tylko nie wiem czy to wpisać w koszty, czy oszacować na
    nowo i amortyzować?????????????

  • 4. Data: 2005-01-11 12:55:56
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    TREEMAT napisał(a):
    > Użytkownik "TREEMAT" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    A czy od tej naprawy samochód sie ulepszył w stosunku do stanu gdy go
    kupiłeś? Czy może ta naprawa była niezbedna żeby w ogóle nadawał sie do
    eksploatacji?

    Naprawy i remonty które służą przywróceniu właściwości użytkowych ŚT są
    bezpośrednio kosztem.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2005-01-11 15:20:49
    Od: "TREEMAT" <t...@i...pl>

> [...]
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    musiałam go naprawić zeby w ogóle jeździł bez tej naprawy by stał gdzieś w
    krzakach

  • 6. Data: 2005-01-11 15:38:12
    Od: "TREEMAT" <t...@i...pl>

> [...]
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    najgorsze ze nie wiem jak sie do tego odnieść bo samochód kupiłam wiele lat
    temu za 10500 a teraz remontuję go za 8000 co ty na to????????????/

  • 7. Data: 2005-01-12 00:04:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Jan 2005, TREEMAT wrote:

    >+ Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał
    [...]
    >+ > Naprawy i remonty które służą przywróceniu właściwości użytkowych ŚT są
    >+ > bezpośrednio kosztem.
    [...]
    >+ najgorsze ze nie wiem jak sie do tego odnieść

    Wiesz, odpowiedź Maddy jest prosta jak drut.
    Może i kolczasty ;) - ale prosta.
    Jak nie założyłeś hiperskrzyni z superstara - tylko coś co odpowiada
    temu co było kiedy było NOWE - IMHO jest to REMONT (naprawa).
    A co robić to ci osoba jakby nie było uprawniona wyjaśniła :)

    >+ bo samochód kupiłam wiele lat
    >+ temu za 10500 a teraz remontuję go za 8000 co ty na to????????????/

    A co ma być ???
    Jakbyś kupił go WCZORAJ za 10500 z DZIS dołozył 8000 - to byłoby
    "podejrzenie ulepszenia". Ale tak ??

    Acha, już kojarzę ;)
    Pytasz co ma na TWOJE POSTY ?
    No ja to mam sugestię:
    T N I J C Y T A T Y !!!
    (w miarę :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2005-01-12 08:10:45
    Od: "druciak" <t...@x...onet.pl>

    (...)
> [...]
    > temu co było kiedy było NOWE - IMHO jest to REMONT (naprawa).
    > A co robić to ci osoba jakby nie było uprawniona wyjaśniła :)
    Mam wrażenie że to kobieta, a Wy uparcie do niej jak do mężczyzny ... ;-)
    Pozdrowienia,
    --
    K.G.

  • 9. Data: 2005-01-12 09:01:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Jan 2005, druciak wrote:
    [...]
    >+ > A co robić to ci osoba jakby nie było uprawniona wyjaśniła :)
    >+ Mam wrażenie że to kobieta,

    ...masz dobre wrażenie...

    >+ a Wy uparcie do niej jak do mężczyzny ... ;-)

    ...ale wytłumacz mi ty jak wyciągnąłeś taki wniosek z mojego posta ??
    Bo "patrzem, patrzem i nie widzem"... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 10. Data: 2005-01-12 10:22:41
    Od: "druciak" <t...@x...onet.pl>

> [...]
    "Jak nie *założyłeś* hiperskrzyni z superstara - tylko coś co odpowiada"
    "*Jakbyś* kupił go WCZORAJ za 10500 z DZIS dołozył 8000 - to byłoby"
    Oczywiście można też założyć, że mówiłeś: "przedsiębiorco"... ;-)
    Ale ja tam nie chciałem się przyczepić, tylko tak jakoś mi się zwróciło
    uwagę.
    Pozdrowienia,
    --
    K.G.