  • 1. Data: 2004-12-13 20:08:07
    Temat: AMORYZACJA-pomocy
    Od: "Hubert" <C...@w...pl>

    [KPiR+VAT]

    Witam,
    sytuacja ma sie nastepujaco:
    wykupilem przedmiot leasinguza kwote 5503,00 netto
    no i za choleren nie wiem co dalej.
    Wiem ze trzeba wpisac do srodkow trwalych.
    Wiem tez ze musze to zamortyzowac.
    Wiem tez ze moge sprzedac ten rpzedmiot bez koniecznosci zamortyzowania go
    do konca
    (kwota nie zamortyzowana jest moimi kosztami uzyskania przychodu)
    Wiem tez ze jesli kupilem w leasing przedmiot urzywany (a tak bylo) to moge
    przyjac stawke
    40% w skali roku. jednak nie wime czy od kwoty netto czy brutto.
    Czy amortyzacja dotyczy tlyko kosztow a nie VATu?
    Bardzo prosze o pomoc w tym temacie.

    pozdrawiam
    hubert

  • 2. Data: 2004-12-13 23:19:17
    Temat: Re: AMORYZACJA-pomocy
    Od: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl>

    Tylko kosztów, chyba że nie możesz odliczyć VAT'u.