  • 1. Data: 2002-10-06 13:45:10
    Temat: Abolicja
    Od: "Szymko" <s...@k...net.pl>

    Abolicja Tak czy NIE ????

  • 2. Data: 2002-10-06 14:03:17
    Temat: Re: Abolicja
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Szymko" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:anpeqi$8hr$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Abolicja Tak czy NIE ????

    poniekąd

  • 3. Data: 2002-10-06 19:03:13
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    NIE

  • 4. Data: 2002-10-07 08:27:04
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Szymko" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:anpeqi$8hr$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Abolicja Tak czy NIE ????

    A o co Ci dokładnie chodzi?
    Jeśli o akceptację to jestem zdecydowanie na NIE

  • 5. Data: 2002-10-07 11:34:23
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Ale o co chodzi? Kolejny sondaż? Senat przyjął projekt ustawy bez poprawek,
    p.prezydent powiedział, że ja podpisze, więc lada moment zacznie obowiązywać
    i nie ma po co bić piany. Już jest po sprawie.
    Graszka

  • 6. Data: 2002-10-07 22:21:01
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    No w takim razie kasy fiskalne na urlop, faktury gdzies zaposiać na jakiś
    czas, zapomnieć dopisać do deklaracji pare tysięcy a potem sie przyznać.
    Kołodko się ucieszy a i trochę grosza w kieszeni zostanie legalnie rzecz
    ujmując.
    Tak w sam raz do końca roku. I wszyscy będą zadowoleni.

    Macio

  • 7. Data: 2002-10-08 09:40:59
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > ujmując.
    > Tak w sam raz do końca roku. I wszyscy będą zadowoleni.
    Nie zupełnie, abolicja nie obejmuje działalności gospodarczej , a dotyczy
    jedynie podatku dochodowego od osób fizycznych, jeśli tak zrobisz, jak
    proponujesz, skarbowy sie ucieszy
    i zapłacisz o wiele więcej niz normalnie.

    mareK