  • 1. Data: 2002-02-15 10:05:15
    Temat: Adres na rachunku
    Od: "Piotr Sawrycki" <p...@a...torun.pl>

    Witam.

    Czy na otrzymanym np. ze stacji benzynowej rachunku może być mój adres
    zamieszkania zamiast adresu działalności? Mam gabinet lekarski, któy w
    związku z rozrostem rodzimej biurokracji nie może być zarejestrowany w
    mieszkaniu, tylko w jakimś rzeczywistym istniejącym gabinecie spełniającym
    różne ciekawe warunki.
    Dane na rachunku poza tym nieszczęsnym adresem są takie same /tzn. nazwa i
    NIP/. Chyba sie nie przyczepią?

    Piotr

  • 2. Data: 2002-02-15 11:35:15
    Temat: Re: Adres na rachunku
    Od: "kmagiera" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Piotr Sawrycki" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > różne ciekawe warunki.
    > Dane na rachunku poza tym nieszczęsnym adresem są takie same /tzn. nazwa i

    Witam
    Obawiam sie ze mozna sie przyczepic, bo przeciez noty korygujace sa po to by
    takie sytuacje sprostowac. Ale jest to tylko moja opinia i moze nie mam
    racji.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Magiera

  • 3. Data: 2002-02-15 13:16:04
    Od: "TeleNorc" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kmagiera" <k...@w...opole.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    by
    > takie sytuacje sprostowac. Ale jest to tylko moja opinia i moze nie mam

    ...a druk takiej noty korygującej można kupić lub wykorzystać z
    www.ips-infor.com.pl/pity/druki/index.htm#skok1
    Po wypełnieniu wysłać do wystawcy faktury. Po /obustronnym/ podpisaniu
    podpiąć pod właściwą /błędną/ fakturę...
    i po kłopocie :-)
    pozdr Sylwia