  • 1. Data: 2002-02-15 10:26:43
    Temat: spolka z kapitalem zagranicznym
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy orientuje sie ktos gdzie znajde informacje na temat spolek z o.o. z
    kapitalem zagranicznym? Interesuje mnie jakie warunki trzeba spelnic zeby w
    polsce otworzyc taka spolke. Czy sa roznice jesli udzialowcem zgranicznym
    bedzie osoba fizyczna lub firma. Jakie sa roznice w ksiegowosci
    itd....itp...
    Kinga

  • 2. Data: 2002-02-17 20:44:48
    Temat: Re: spolka z kapitalem zagranicznym
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > polsce otworzyc taka spolke. Czy sa roznice jesli udzialowcem zgranicznym
    > bedzie osoba fizyczna lub firma. Jakie sa roznice w ksiegowosci

    Naprawde nikt nic nie wie?
    Kinga

  • 3. Data: 2002-02-18 08:31:59
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Kinga <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4qe5p$2j$...@n...onet.pl...

    > Naprawde nikt nic nie wie?

    Bo nie ma wiekszych roznic przy zakladaniu i dzialalnosci.
    Ewentualnie zgody, zezwolenia lub koncesje na jakis specyficzny rodzaj
    dzialalnosci.
    Podatki i rachunkowsc ta sama. NBP - jakis krotki formularz do wypelnienia
    raz na rok.

    Karol

  • 4. Data: 2002-02-18 12:10:26
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > dzialalnosci.
    > Podatki i rachunkowsc ta sama. NBP - jakis krotki formularz do wypelnienia

    Przy prowadzeniu na biezaco ksiegowosci tez nie wystepuja roznice?
    Kinga

  • 5. Data: 2002-02-19 08:50:25
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Kinga <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > Przy prowadzeniu na biezaco ksiegowosci tez nie wystepuja roznice?

    ???

    Czy mozesz uscislic?

    Karol

  • 6. Data: 2002-02-20 21:33:21
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > ???
    > Czy mozesz uscislic?
    > Karol

    Mam na mysli np:
    *plan kont-czy bedzie taki sam jak w przypadku zwyklej sp. z o.o.
    *bilans-czy sa wymagane jakies dodatkowe raporty
    *zasade wyplaty dywidendy, itd:
    Kinga

  • 7. Data: 2002-02-21 09:12:03
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Kinga <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a521si$amd$...@n...onet.pl...

    > Mam na mysli np:
    > *plan kont-czy bedzie taki sam jak w przypadku zwyklej sp. z o.o.

    Moze byc taki sam, sprawozdawczosc przeciez robisz glownie pod polskie
    podatki.

    > *bilans-czy sa wymagane jakies dodatkowe raporty

    To co sobie zazyczy udzialowiec.

    > *zasade wyplaty dywidendy, itd

    Przepisy o unikaniu podwojnego opodatkowania, certyfikat rezydencji.

    Karol