    From: "Aga" <g...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ah ta praca...
    Date: Wed, 31 Dec 2003 10:41:38 +0100

    Witam !
    Mam pytanko, mój mąż pracuje na umowę o prace, oprócz "super" pensji (650
    PLN netto...) dostaje jeszcze (za dodatkowe godziny) tzw. ryczałt za paliwo,
    albo jakiś tam na odzież socjalne, dodam tylko, ze bynajmniej nie ma
    samochodu służbowego.... Czy takie formy wynagrodzenia za pracę dodatkową
    czy też nadgodziny jest zgodne z prawem? No i jeszcze jedno w tym roku miał
    badania okresowe a jak się przyjmował do pracy to wstępne za które zapłacił
    z własnej kieszeni, a zakład pracy mu za nie nie zwrócił, to chyba też do
    końca nie jest O.K. Proszę poradzcie co robić?

    Gina