    From: "losiek" <l...@c...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Akcyza na samochod
    Date: Tue, 14 Mar 2006 20:22:17 +0100

    Mam nastepujace pytanie. Chce kupic z komisu samochod. Auto jest sprowadzone
    z Unii ale podejtrzewam ze za standardowe 100 euro.
    Czy jak ja kupie ten samochod na fakture za 4000 tys zl bo auto jest troche
    pouszkadzane ale jak by nie bylo to by yblo warte ok 40tys to czy urzedy
    mnie beda scigac za niedoplate akcyzy czy komis ktory mi auto sprzedal.
    Wszystkie papiery na auto sa ze sa poplacone akcyzy vaty itp. ale na kwoty
    nizsze niz by to normalnie musialo byc.
    Generalnie czy ja moge miec przez to jakies problemy?
    Pozrawiam i dzieki z gory za odp