  • 1. Data: 2006-03-14 19:22:17
    Temat: Akcyza na samochod
    Od: "losiek" <l...@c...net.pl>

    Mam nastepujace pytanie. Chce kupic z komisu samochod. Auto jest sprowadzone
    z Unii ale podejtrzewam ze za standardowe 100 euro.
    Czy jak ja kupie ten samochod na fakture za 4000 tys zl bo auto jest troche
    pouszkadzane ale jak by nie bylo to by yblo warte ok 40tys to czy urzedy
    mnie beda scigac za niedoplate akcyzy czy komis ktory mi auto sprzedal.
    Wszystkie papiery na auto sa ze sa poplacone akcyzy vaty itp. ale na kwoty
    nizsze niz by to normalnie musialo byc.
    Generalnie czy ja moge miec przez to jakies problemy?
    Pozrawiam i dzieki z gory za odp

  • 2. Data: 2006-03-16 13:21:40
    Temat: Re: Akcyza na samochod
    Od: n...@b...pl

    Według mnie jak akcyze zapłacil komis to juz nie twoja sprawa ty masz fakture i
    nawet nie zapłacisz tych 2 % podatku od wzbogacenia.Zresztą zapytaj na
    samochody tam wiecej ludzi sie na tym zna.