  • 1. Data: 2006-03-03 20:44:15
    Temat: Akcyza na samochód- problem ze współwłaścicielem
    Od: "Prezes79" <p...@g...pl>

    Chcem opłacić akcyze za samochód kupiony w niemczech.
    Ale umowa kupna spisana jest na mnie i moja dziewczyne.
    Ja jestem zameldowany w woj świetokrzyskim, a moja dziewczyna w
    dolnoślaskim.
    Pan w urzedzie celnym w Starachowicach poinformował mnie że nie moge
    zapłacić akcyzy w moim urzedzie tylko w Warszawie poniewaz moja dziewczyna
    jest z innego wojewodztwa.
    Pan w informacji we Wrocławskim urzedzie do którego należy moja dziewczyna
    powiedział że to nie ma znaczenia gdzie jest placona akcyza
    Zalezy mi zeby to bylo zaplacone w świetokrzyskim ponieważ zalezy mina czasi
    i nie wiem ktory z tych panow ma racje.