    From: "Arek" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Aktualizacja pogramu place - ramzes
    Date: Thu, 4 Sep 2003 23:19:05 +0200

    Poszukuje osoby ,ktorej udalo sie z aktualizowac program place 190 do
    wersji 192 (dawny polsystem a dzis ramzes ).Gdy robie aktualizacje cos mi
    sie wywala mi mo tego ze robie wszystko wedlug instrukcji .Ewentualnie gdzie
    moze byc lista dyskusyjna na temat tego programu .Oczywiscie strone
    producenta przejrzalem i niema tam nic poza paroma sloganami , mi mo
    rejestracji programu .Czy pozostaje mi tylko telefon do firmy ???

    Pozdrawiam Arek