  • 1. Data: 2002-04-09 05:11:19
    Temat: Amortyzacja
    Od: "Tadek" <t...@p...com>

    Witam.
    Chciałbym zapytać jaka jest stawka amortyzacji na używany samochód ciężarowy
    (kangoo 3lata).
    Gdzie szukać.
    Tadek

  • 2. Data: 2002-04-09 07:31:47
    Temat: Re: Amortyzacja
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-04-09 07:11, Użytkownik Tadek napisał:
    > Witam.
    > Chciałbym zapytać jaka jest stawka amortyzacji na używany samochód ciężarowy
    > (kangoo 3lata).
    Stawka = 20% rocznie (5 lat), ale dla uzywanego możesz amortyzacje
    rozłozyć na 30 miesięcy (2.5 roku).
    Dzielisz wartośc samochodu przez 30 i taka kwote miesięcznie wrzucasz
    w koszty. To chyba najlepszy wariant, jeżeli zalezy Ci na szybkiej
    amortyzacji.

    > Gdzie szukać.
    Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych - koszty uzyskania
    przychodu + załącznik do tej ustawy

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-04-09 08:32:40
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > amortyzacji.

    > Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych - koszty uzyskania

    czy juz w pierwszym roku mozna zastosowac stawke podwyzszona-40%, czy
    dopiero od drugiego roku?
    Kinga

  • 4. Data: 2002-04-11 16:57:11
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > czy juz w pierwszym roku mozna zastosowac stawke podwyzszona-40%, czy
    > dopiero od drugiego roku?

    czemu Maddy mi nie odpowiedzialas, czy zle zadalam pytanie?
    Kinga

  • 5. Data: 2002-04-11 16:59:37
    Od: "Tadek" <t...@p...com>

    dzięki