  • 1. Data: 2003-06-06 09:52:44
    Temat: PŁATNIK-pomocy
    Od: "Adii" <s...@a...com.pl>

    Witam

    Czy może ktoś na tyle dobrze rozpracował Płatnika ( ZUSowskiego ), że wie
    dla czego przy składce na chorobowe w RCA osoby prowadzącej działalność
    gosp. ( zatrudniającą 2 pracowników ) pokazuje mi błąd ( nie krytyczny ) i
    to samo pokazuje się oczywiście w DRA.
    Już próbowałam na różne sposoby. Osoba prowadząca DG musi za siebie zapłacić
    chorobowe i musi za siebie wypełnić raport RCA ( jak ma pracowników ), a
    może trzeba coś gdzieś zaznaczyć???
    Już nie mam pomysłu.
    Proszę o pomoc

    Adrianna

  • 2. Data: 2003-06-09 20:10:13
    Temat: Re: PŁATNIK-pomocy
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    zapłacić
    > chorobowe i musi za siebie wypełnić raport RCA ( jak ma pracowników ), a

    Spróbuj w ustawieniach progamu (APLIKACJA/OPCJE/PARAMETRY) wpisać podstawy
    ograniczeń składki na chorobowe. kwota ok 2100 zł. jak jej nie ma to nie
    liczy skł. na chorobowe, bo ogranicza do 0
    pawełJ