  • Data: 2002-09-19 16:44:24
    Temat: Amortyzacja środka trwałego a VAT
    Od: "Monika" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam problem i bardzo proszę o pomoc.

    Firma zakupiła grunt i wprowadziła go do ewidencji środków trwałych, jako
    wartość początkową przyjęłam wartość gruntu powiększoną o usługi notarialne
    (netto), VAT od usług notarialnych odliczyłam od podatku należnego czy
    postąpiłam prawidłowo.

    Czy w związku z tym, że grunt nie podlega amortyzowaniu mam prawo VAT od
    usług notariusza odliczyć?

    Monika