  • 1. Data: 2003-01-20 13:07:54
    Temat: Amortyzacji srodka trwałego
    Od: "Piotr Ulman" <p...@w...pl>

    Witam,

    poszukuje miejsca w Internecie, gdzie znalazłbym maksymalna wartość środka
    trwałego, która nie podlega amortyzacji.
    A moze ktoś zna tą kwote na rok 2003?

    Pozdrawiam.
    P.

  • 2. Data: 2003-01-20 13:38:00
    Temat: Re: Amortyzacji srodka trwałego
    Od: "ukp" <u...@u...com.pl>

    Zawsze było 3.499.- PLN i chyba w tym roku się nie zmieniło.

    Krzyś

  • 3. Data: 2003-01-20 20:06:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ukp napisał:
    > Zawsze było 3.499.- PLN i chyba w tym roku się nie zmieniło.

    No... ostatnio (nie zawsze, chyba że masz jakies 3 latka :-) ) to było
    jednak 3.499,99 :-)))
    Ale ustawa mówi prościej - obecnie nie więcej niż 3.500 ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-01-20 21:14:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Jan 2003, ukp wrote:

    1. wKF: odpowiedzi pod cytatem znacznie czytelniej się komentuje...
    2. Ad rem:

    >+ Zawsze było 3.499.- PLN i chyba w tym roku się nie zmieniło.

    +++
    Art. 22d. 1. Podatnicy mogą nie dokonywać odpisów amortyzacyjnych ...
    ...których wartość początkowa...nie przekracza 3500 zł;...
    ---

    Zawsze wydawało mi się że 3500 nie przekracza 3500 :), ale nie wiem
    jak było "zawsze" bo mnie interesowało tylko 2 lata wstecz :)

    Oczywiście trzeba uważać, żeby się nie okazało że PeCet był bez
    kabelka zasilającago ;> !

    pzdr, Gotfryd
    (no, o całą złotówkę się przyczepiłem :))

  • 5. Data: 2003-01-22 10:30:39
    Od: "Piotr Ulman" <p...@w...pl>

    Brutto czy netto?

  • 6. Data: 2003-01-22 10:41:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Piotr Ulman napisał:
    > Brutto czy netto?

    A jestes VATowcem czy nie?

    Maddy nie jasnowidz

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-01-22 12:42:25
    Od: "Piotr Ulman" <p...@w...pl>

    Jestem VATowcem.

  • 8. Data: 2003-01-22 14:35:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Piotr Ulman napisał:
    > Jestem VATowcem.

    No to netto. ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2003-01-22 16:37:59
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    > Maddy nie jasnowidz

    A szkoda.Może byś nam podpowiedziała ,co się bedzie działo w podatkach w
    przyszłym roku.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 10. Data: 2003-01-22 17:01:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > A szkoda.Może byś nam podpowiedziała ,co się bedzie działo w podatkach w
    > przyszłym roku.

    Będzie gorzej!

    Maddy wieszcząca...

    --