  • 1. Data: 2003-01-20 12:02:55
    Temat: KPiR - gdzie ksiegowac druk
    Od: "Radosław Z" <r...@p...onet.pl>

    Hey!

    Jak księgować koszty druku w drukarni magazynu (gazety), który
    następnie zostanie rozdany za darmo. Czy ma to trafić
    do "Koszty zakupu materiałów i towarów" (nie bardzo
    mi pasuje, bo magazyn nie jest na sprzedaż) czy do
    "Inne koszty" (kol. 16)?

    Aha, nie jest to magazyn reklamujący który by reklamował
    firmę go wydającą, więc "Koszty reprezentacji" odpadają.

    Jeżeli ktoś by wiedział byłbym wdzięczny za pomoc.

    Radek

  • 2. Data: 2003-01-20 21:16:57
    Temat: Re: KPiR - gdzie ksiegowac druk
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Jan 2003, Radosław Z wrote:

    >+ Hey!

    :)

> [...]
    >+ Aha, nie jest to magazyn reklamujący który by reklamował
    >+ firmę go wydającą, więc "Koszty reprezentacji" odpadają.

    A co on ma wspólnego z firmą wydającą, że w ogóle chcesz
    go zaliczyć w KUP ? Bo IMHO od tego trzeba zacząć :)
    Jeśli to ma być darowizna... to nie wiem :], może "16"
    jest jakimś rozwiązaniem (ale bez wpuszczenia w KUP).

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-20 23:25:17
    Od: "Radosław Z" <r...@p...onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > A co on ma wspólnego z firmą wydającą, że w ogóle chcesz
    > go zaliczyć w KUP ? Bo IMHO od tego trzeba zacząć :)
    > Jeśli to ma być darowizna... to nie wiem :], może "16"
    > jest jakimś rozwiązaniem (ale bez wpuszczenia w KUP).
    Jest on podstawową działalnością firmy, tzn. firma zarabia
    na sprzedawaniu powierzchni reklamowej w tym czasopiśmie
    które później kolportuje do mieszkań. Cena jego druku jest głównym
    kosztem firmy, reszta to parę procent..

    Radek