  • 1. Data: 2003-01-20 11:55:54
    Temat: sklep spozywczy a gastronomia
    Od: "Agnieszka" <m...@t...pl>

    Moi rodzice są wlaścicielami sklepu spozywczego od dluzszego czasu pragna
    zbudowac kolo sklepu bar...moje pytanie jest czy mozna do dzialalności
    gospodarczej jaką jest prowadzenie sklepu spozywczego dopisac rowniez
    gastronomię i jeszcze jedno... w sklepie płacimy koncesje na sprzedaż piwa
    czy gdy zalożymy gastronomie rowniez bedziemy musiec placic koncesje za
    piwo...
    dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2003-01-20 18:13:08
    Temat: Re: sklep spozywczy a gastronomia
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Agnieszka <m...@t...pl> wrote:
> [...]
    > zbudowac kolo sklepu bar...moje pytanie jest czy mozna do dzialalności
    > gospodarczej jaką jest prowadzenie sklepu spozywczego dopisac rowniez

    Nie widzę przeszkód

    > i jeszcze jedno... w sklepie płacimy koncesje na sprzedaż
    > piwa czy gdy zalożymy gastronomie rowniez bedziemy musiec placic
    > koncesje za piwo...

    Pod warunkiem że w barze będzie piwo

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet