  • 21. Data: 2019-06-14 12:29:00
    Temat: Re: Aplikacja Androidowa OCeRująca faktury...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5d02e85c$0$532$6...@n...neostrada.
    pl...
    "J.F." 5d0299b1$0$17343$6...@n...neostrada.pl
    >Takim samym. Aby rozjaśnić -- pytam tylko.

    Miasta pod koscioly i parafie jakos dzialki rozdaja, no ale to nie w
    celu sprzedazy.
    To musialo byc cos w ramach zwrotu mienia przedwojennego - czyli
    sprawa panstwowa.

    >Czyli więcej niż złotówkę!!!

    Przyzwoite pieniadze ... ale nie wiem - czy nie za male.

    >Skoro przepisał na żonę z którą nie ma wspólnoty majątkowej -- IMO
    >nie ma.

    Slusznie - nie ma. Ale na razie sie nie rozstaja, wiec zostaje w
    rodzinie.

    > taki tam podzial majatku :-)

    Cos tam mowil -zona miala jakas dzialalnosc, on byl prezesem banku -
    ryzykowne zajecia, lepiej podzielic :-)

    >Skoro przepisał na żonę -- IMO nie jego.

    W razie potrzeby ... jeden strzal i spora czesc wroci :-)

    >Mając szmal -można załatwić poparcie.

    A reszta radnych powie "dla pisiora nie" :-)

    >Co się rypło? Wydał kupę szmalu i oddał działkę potrzebującej
    >kobiecie z którą nie ma wspólnoty majątkowej...

    Ale rzekomo zarobil miliony :-)

    edana-bez-zgody-watykanu

    >W 2002 r, żył jeszcze JPII -- chyba da się jakoś załatwić.

    Posmiertnie ?

    powinien-wydac-zgode-na-jej-sprzedaz
    >IMO dobra Kościoła należą do wszystkich wiernych...

    Tak samo jak mienie panstwowe nalezy do obywateli :-)

    >Nie mieszkasz w Wrocławiu?

    Mieszkam, ale jesli mylisz ze my tu wiemy do kogo nalezy kazdy kawalek
    pola,
    albo ze jest tablica "wlasnosc: Morawiecka", albo latwo odszukac taka
    tablice gdyby stala ...

    >Można zarządzić jakoś tak:
    > - drukowane tylko z kodami QR
    > - wystawiane ręcznie bez kodów

    No od poczatku VAT uwazalem, ze podatnicy prowadzacy ksiegowosc na
    komputerze powinni wysylac JPK :-)

    J.

  • 22. Data: 2019-06-14 12:33:17
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-13 o 06:00, Budzik pisze:
    > (...)
    > Miałem ostatnio podobne przemyslenia a propos QR lub czegos podobnego ale
    > przyszła mysl, ze byłoby to kłopotliwe dla wiekszych faktur typu 100
    > pozycji itp.
    >
    > Natomiast dla 99% dokumentów gdzie kupujesz jedna dwie pozycje byłoby to
    > genialne.

    Dla firm operujących fakturami z większą ilością pozycji jest system
    EDI, działający jednolicie w całej w zasadzie Europie.
    Zaciągnięcie dokumentu kilkuset-pozycyjnego, z dopisaniem kartotek
    nowych towarów trwa kilka sekund lub mniej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2019-06-14 13:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Podatnik juz dawno przestal wyliczac faktury kalkulatorem..
    > A akurat JPK moze mu przygotowac biuro ksiegowe.

    A program do wysyłania jpk pisał jakis debil :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 24. Data: 2019-06-14 17:28:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> t...@4...com

    > 700 tys

    : No ba -- jeszcze po kilku latach sprzedał jej fragment
    : za 200 tys., po czym odkupił z powrotem za 2mln...

    Same straty...
    [nic dziwnego, że musi kraść...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2019-06-14 17:30:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" qdvt5h$2u5$1$A...@n...chmurka.net

> [...]
    działający jednolicie w całej w zasadzie Europie.
    > Zaciągnięcie dokumentu kilkuset-pozycyjnego, z dopisaniem kartotek nowych towarów

    Dasz jakiegoś linka? EDI to uniwersalna nazwa.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 26. Data: 2019-06-14 17:31:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > A program do wysyłania jpk pisał jakis debil :)))

    O którym programie piszesz? -- jest tego masa mas...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 27. Data: 2019-06-14 17:32:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d037506$0$31100$6...@n...neostrada.pl

    > A jak podwazy Watykan ? :-)

    Watykańskie prawo chyba nie przewiduje przedawnień. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 28. Data: 2019-06-14 18:42:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d03776b$0$17354$6...@n...neostrada.pl

    > Miasta pod koscioly i parafie jakos dzialki rozdaja,

    Za freeko?

    > no ale to nie w celu sprzedazy.

    IMO ze swym mieniem właściciel mienia czynić może, co chce. ;)

    > To musialo byc cos w ramach zwrotu mienia
    > przedwojennego - czyli sprawa panstwowa.

    > Przyzwoite pieniadze ... ale nie wiem - czy nie za male.

    > Slusznie - nie ma. Ale na razie sie nie rozstaja, wiec zostaje w rodzinie.

    Ale nie jego!!!! Wszyscy ludzie są rodziną i mają
    wspólnego przodka -- Adama, z którego żebra zbudowano Ewę...
    [czy Ewa jest córką Adama?]

    > Cos tam mowil -zona miala jakas dzialalnosc, on byl prezesem banku - ryzykowne
    zajecia, lepiej podzielic :-)

    Ryzykownym zajęciem jest DG, nie etat w banku.

    > W razie potrzeby ... jeden strzal i spora czesc wroci :-)

    O ile żona wyrazi zgodę! Równie dobrze jeden strzał
    i wszystko (poza podatkami) powędruje do Ciebie. ;)

    > A reszta radnych powie "dla pisiora nie" :-)

    Reszta też ma ręce, aby brać.

    > Ale rzekomo zarobil miliony :-)

    Bóg nagrodził dobroczynność... ;)

    edana-bez-zgody-watykanu

    > Posmiertnie ?

    Kwestionujesz >>świętych obcowanie<<?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Obcowanie_%C5%9Bwi%C4%
    99tych

    Obalasz zasady wiary? Publicznie? Czy aby za takie czyny nie grożą sankcje państwowe?
    Nie boisz się rannej pobudki czy uważasz, że w sobotę nie przywędrują pod Twe drzwi?
    [pewnie Słońce go budzi przed szóstą rano...]

    powinien-wydac-zgode-na-jej-sprzedaz

    > Tak samo jak mienie panstwowe nalezy do obywateli :-)

    Do narodu -- sprawującego władzę zwierzchnią, czyli powinność suwerena. ;)

    > Mieszkam, ale jesli mylisz ze my tu wiemy do kogo nalezy kazdy kawalek pola,
    > albo ze jest tablica "wlasnosc: Morawiecka", albo latwo odszukac taka tablice gdyby
    stala ...

    Myślę, że o tym fakcie teraz głośno w Wrocławiu.

    BTW -- 'we Wrocławiu' czy 'w Wrocławiu'?

    > No od poczatku VAT

    Czyli od kiedy? Od początku VAT w RP?

    > uwazalem, ze podatnicy prowadzacy ksiegowosc na komputerze powinni wysylac JPK :-)

    Dokąd i jak? -- jakie serwery wówczas pracowały?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 29. Data: 2019-06-14 21:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > O którym programie piszesz? -- jest tego masa mas...

    Klient JPK - ten który dostarcza MF.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 30. Data: 2019-06-15 02:51:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Klient JPK - ten który dostarcza MF.

    Nie debil, ale Dziecię Neostrady. [BTW -- kto jest ojcem
    tych dzieci? i czy (jak MMorawiecki) też ma rozdzielność
    majątkową ze swoją małżonką -- Neostradą?... może nie są
    poślubieni? byli płodni -- czy dostają 500+? tyleż rodzi
    się ;) pytań przy okazji JPK -- ale nie znam odpowiedzi]

    --