    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Aplikacja Androidowa OCeRująca faktury...
    Date: Fri, 14 Jun 2019 12:29:00 +0200

    dyskusyjnych:5d02e85c$0$532$6...@n...neostrada.
    pl...
    "J.F." 5d0299b1$0$17343$6...@n...neostrada.pl
    >Takim samym. Aby rozjaśnić -- pytam tylko.

    Miasta pod koscioly i parafie jakos dzialki rozdaja, no ale to nie w
    celu sprzedazy.
    To musialo byc cos w ramach zwrotu mienia przedwojennego - czyli
    sprawa panstwowa.

    >Czyli więcej niż złotówkę!!!

    Przyzwoite pieniadze ... ale nie wiem - czy nie za male.

    >Skoro przepisał na żonę z którą nie ma wspólnoty majątkowej -- IMO
    >nie ma.

    Slusznie - nie ma. Ale na razie sie nie rozstaja, wiec zostaje w
    rodzinie.

    > taki tam podzial majatku :-)

    Cos tam mowil -zona miala jakas dzialalnosc, on byl prezesem banku -
    ryzykowne zajecia, lepiej podzielic :-)

    >Skoro przepisał na żonę -- IMO nie jego.

    W razie potrzeby ... jeden strzal i spora czesc wroci :-)

    >Mając szmal -można załatwić poparcie.

    A reszta radnych powie "dla pisiora nie" :-)

    >Co się rypło? Wydał kupę szmalu i oddał działkę potrzebującej
    >kobiecie z którą nie ma wspólnoty majątkowej...

    Ale rzekomo zarobil miliony :-)

    edana-bez-zgody-watykanu

    >W 2002 r, żył jeszcze JPII -- chyba da się jakoś załatwić.

    Posmiertnie ?

    powinien-wydac-zgode-na-jej-sprzedaz
    >IMO dobra Kościoła należą do wszystkich wiernych...

    Tak samo jak mienie panstwowe nalezy do obywateli :-)

    >Nie mieszkasz w Wrocławiu?

    Mieszkam, ale jesli mylisz ze my tu wiemy do kogo nalezy kazdy kawalek
    pola,
    albo ze jest tablica "wlasnosc: Morawiecka", albo latwo odszukac taka
    tablice gdyby stala ...

    >Można zarządzić jakoś tak:
    > - drukowane tylko z kodami QR
    > - wystawiane ręcznie bez kodów

    No od poczatku VAT uwazalem, ze podatnicy prowadzacy ksiegowosc na
    komputerze powinni wysylac JPK :-)

    J.