  • 1. Data: 2011-07-20 20:03:09
    Temat: Art. 8.2 uptu - jak to się stosuje ?
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Od kwietnia czy maja art. 8.2 uptu dostał bonusowy zapis
    o opodatkowaniu wykorzystywania majątku firmowego na cele prywatne.

    I teraz kwestia do rozważań - Jan Kowalski przegląda na firmowym
    komputerze prywatną pocztę, zajmuje mu to 15 min dziennie a ponieważ
    chce być świętszy od papieża i postanowił to opodatkować.
    Jaka jest podstawa opodatkowania (zgodnie z art. 29.12 uptu, który mówi
    że podstawą jest koszt świadczenia samemu sobie tej usługi) ?

    Tomek

  • 2. Data: 2011-07-20 22:21:33
    Temat: Re: Art. 8.2 uptu - jak to się stosuje ?
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-07-20, o godz. 22:03:09
    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jaka jest podstawa opodatkowania (zgodnie z art. 29.12 uptu, który
    > mówi że podstawą jest koszt świadczenia samemu sobie tej usługi) ?

    Dobra, znalazłem takie coś:

    http://www.abc.com.pl/?cmd=problem_wiecej,498&serwis
    =3

    - i teraz sobie myślę że Jan Kowalski jest idiotą że mu przez myśl
    przeszło zajmowanie się tym

    Tomek