  • 1. Data: 2004-12-29 21:06:35
    Temat: Artykuly biurowe - problem z remanentem.
    Od: "PK" <a...@p...onet.pl>

    Od poltora miesiaca prowadze mala firme na ryczalcie i mam nastepujacy problem -
    pokupowalem troche rzeczy biurowych typu koszulki, koperty, skoroszyty, ryzy
    papieru itp. odliczylem sobie za nie vat i nie wiem jak to uwzglednic w
    ksiegowosci - na koniec roku musze zrobić remanent i nie wiem czy mam to
    wpisywac czy nie do remanentu ? Jeśli nie wpisze to musze chyba jakoś zaznaczyć
    że te rzeczy nie "wyparowały" a nie wiem jak.