  • Data: 2006-07-24 17:49:14
    Temat: Audyt
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy przerabialiście audyt, czyli "zamówioną" kontrolę doradcy i czy gra
    jest warta świeczki?

    Do tego trochę to kosztuje, ale może się to zwrócić z nawiązką w razie
    kontroli,
    przypuszczam że mógłbym mandat/wyrok dostać nie mniejszy niż koszt takiego
    audytu
    - bo mimo całego prostowania mam trochę w papierach namieszane i teraz nie
    chcę
    już pierwszego lepszego księgowego tylko praqwdziwego fachowca.

    Tyle że nie wiem jak wybrać audytora żeby tej kasy nie wtopić,
    za dużo partaczy w tym zawodzie działa.

    Macie jakieś doświadczenia/spostrzezenia/uwagi ?