  • 1. Data: 2003-12-20 21:27:55
    Temat: Auto z kratką 2004
    Od: <i...@i...pl>

    Witam klubowiczów,
    chciałem się dowiedzieć, na jakich zasadach będzie można kupić auto z
    "kratką" w nowym roku. Powiedzmy, że auto jest używane, lub nowe
    wyprodukowane w 2003 z fabrycznie założoną kratką. Czy będę mógł odliczać od
    kosztu samochodu i związanych z nim wydatków VAT a resztę wrzucać w koszty?
    A co z autami z 2004 - czy jeżeli będę mógł odpisać 50% zapłaconego VATu to
    czy będę mógł odliczać VAT z paliwa i innych kosztów? Wiem, że teraz ciężko
    powiedzieć co tak naprawdę nas czeka od nowego roku ale z góry dziękuję za
    jakieś podpowiedzi.
    iqcity

  • 2. Data: 2003-12-21 00:10:44
    Temat: Re: Auto z kratką 2004
    Od: "Driv" <d...@x...wp.pl>

    Także bardzo interesuje mnie ten temat. Chodzi nmi o sprzedaz n/w (uzywany)
    holomogacja cywilowi tzn. bez VAT , oraz chce zakupic busa towarow nie.
    osob. pow. 500kg ladown. do 3.5t DMC
    Użytkownik iqcity napisał w wiadomości chciałem się dowiedzieć, na jakich
> [...]
    ciężko
    > powiedzieć co tak naprawdę nas czeka od nowego roku ale z góry dziękuję za
    Nowy rok na karku a my nic nie wiemy??????????????????
    No ta zapomnialam, to my sluzymy nadszaemu panstwu , dranstwu.
    > iqcity
    Gdzie moge znalezc przepisy dotyczace nowego VAT bo na gov.pl jakos ciemno
    abu ja ciemny

  • 3. Data: 2004-01-18 13:59:16
    Od: a...@p...onet.pl

    W salonach cały czas są sprzedawane auta z kratką. Ale sprzedawcy zarzekają się
    ze nie wiedzą do kiedy będzie trwał ten stan. Podawane są dwie daty tj 1 maja
    2004 oraz do końca roku 2004. Gdyby ktoś wiedział coś więcej to chętnie się
    dowiem.

    Autor

  • 4. Data: 2004-01-18 15:54:55
    Od: "Centrum Polskiej Rehabilitacji" <i...@r...pl>

> [...]
    maja
    > 2004 oraz do końca roku 2004. Gdyby ktoś wiedział coś więcej to chętnie

    z tego co sie dowiedzialem, to auta z kratka beda jeszcze dlugo, poniewaz te
    co maja homologacje fabryczne nie moga zostac ich pozbawione do czasu np.
    liftingu, prawo przyznawania nowych homologacji ma sie zmienic od maja

    inna sprawa ze wkrotce ma sie zmienic sposob rozliczania VAT'u i zakup
    takiej ciezarowki nie bedzie juz taki atrakcyjny jak teraz... przejrzyj
    archiuwum, duzo juz o tym bylo

    raf

  • 5. Data: 2004-01-20 14:36:31
    Od: a...@p...onet.pl

    Widzę ale nikt tak na prawdę nic nie wie. Ustawa moze wejsc za kilka miesięcy.
    Jak ktoś ma firmę to musi wiedzieć na pewno.
    Autor