  • 1. Data: 2002-12-20 16:09:38
    Temat: Będzie kontrola czy nie będzie ?
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    Wysłałem dzisiaj kartkę z zyczeniami do Urzędu Skarbowego - ciekawym czy
    zrobią mi kontrolę czy nie.
    I czy odnotują to w książce korespondencji czy nie.

    Wesołych Świąt Podatnicy

  • 2. Data: 2002-12-20 18:17:44
    Temat: Re: Będzie kontrola czy nie będzie ?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Macio" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > Wysłałem dzisiaj kartkę z zyczeniami do Urzędu Skarbowego - ciekawym czy

    A czego im życzyłeś???
    Wszystkiego najgorszego ?:-)

  • 3. Data: 2002-12-21 00:54:08
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Macio <m...@p...com> napisał(a):

    > Wysłałem dzisiaj kartkę z zyczeniami do Urzędu Skarbowego - ciekawym czy
    > zrobią mi kontrolę czy nie.
    > I czy odnotują to w książce korespondencji czy nie.

    A NIP podałeś (jest taki wymóg aby na każdej korespondencji do US toto
    podawać ;))

    Wesołych Świąt

    Sark

  • 4. Data: 2002-12-23 22:14:59
    Od: mm01 <m...@p...fm>

    Użytkownik Sark napisał:

    > A NIP podałeś (jest taki wymóg aby na każdej korespondencji do US toto
    > podawać ;))
    >
    > Wesołych Świąt

    jakbyś jeszcze znaczek skarbowy nakleił to mur beton, że się odezwą

    pozdrawiam mm01

  • 5. Data: 2002-12-23 23:58:57
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Dec 2002, mm01 wrote:

    >+ Użytkownik Sark napisał:
    >+ > Macio <m...@p...com> napisał(a):
    [...]
    >+ >>Wysłałem dzisiaj kartkę z zyczeniami do Urzędu Skarbowego [...]
    >+ > A NIP podałeś (jest taki wymóg [...]
    >+ jakbyś jeszcze znaczek skarbowy nakleił to mur beton, że się odezwą

    Że na podstawie art.X.Y UoOS powinien być na większą kwotę ??
    ;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-12-28 17:36:41
    Temat: Odp: Będzie kontrola czy nie będzie ?
    Od: "Daro" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Macio <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atvffm$rcu$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > zrobią mi kontrolę czy nie.
    > I czy odnotują to w książce korespondencji czy nie.

    To miłe co zrobiłeś, ale nie martw się Twoja kartka nie zadecyduje o tym czy
    będziesz miał kontrolę czy nie. Do tego bierze się zupełnie inne kryteria. A
    nawiasem mówiąc US też wysyła kartki z życzeniami i możesz być pewien nie ma
    w nich żadnego podsłuchu.

    Pozdrawiam

    Iwona