  • 11. Data: 2003-11-13 16:07:25
    Temat: Re: Bez komentarza:->
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Marudzisz ;)
    > Dla równowagi proponuję poczytać kilka postów nadanych przez
    > tego gościa od spraw politycznych (jak mu było, już zapomniałem
    > bo coś dawno nie pisał ;)).

    Dla rownowago to ja mam przyjemniejsze rzeczy do roboty...

    Maddy " a tam sobie pyrka putanesca... i chianti sie wietrzy..."

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2003-11-14 07:11:24
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    > Dla rownowago to ja mam przyjemniejsze rzeczy do roboty...
    >
    > Maddy " a tam sobie pyrka putanesca... i chianti sie wietrzy..."

    A mogłabyś to przetłumaczyć na nasze bo jakoś nie widzę sensu - chyba że
    to przyjemniejsze to właśnie "pyrkanie putanesci" i chianti.